דף הבית - לצורך מה ולמי מתאים...

מבדק אבחון כירולוגי נועד לכל מי שבוחר להשתתף במסע חייו באופן פעיל. לבחור בחירות מושכלות ולנהל את חייו באופן שהוא מחליט ושותף מלא.
מבדק אבחון כירולוגי הינו הליך ייעוצי מעמיק, אישי ואמיץ.
לפירות האבחון ותוצריו יישומים רבים בטווח הקצר והארוך בעיקר לצורך יצירת מודעות, התוודעות והכוונה.
ברמה הרגשית, המקצועית (לניתוב והשמה תעסוקתית), הבינאישית, אינטימית, חברתית ופסיכוסומטית.
האבחון מאיר את משעול החיים כמפה ברורה, נהירה ומספקת דרך זיהוי חריתת אירועי עבר, הקשרם והשלכתם על בחירות ואירועי הווה, תוך הטבעת תבניות חשיבתיות ודפוסי התנהגות מתוך קיבוע של "מציאות פנימית" סובייקטיבית שמלווה את ההווה ועשויה "לצמצם" את העתיד.
התהליך יסייע בהכוונה ובמתן כלים פרקטיים ויישומיים לניתוב ומיקוד בבחירות מושכלות לעתיד.


למי מתאים לעבור הליך אבחון כירולוגי?

דף הבית - למי...

היות ובמבדק אבחון כירולוגי אין צורך מלבד בהצגת כפות ידיים בשיתוף פעולה מילולי או בדיאלוג הרי שילדים מגיל 3 ועד בוגרים בני 90 הם בהחלט קהל יעד לעבור תהליך אבחוני לצורך אבחון, ברור וייעוץ וככלי תומך בקבלת החלטות בצמתים חשובים או ככלי המסייע לזיהוי התקדמות תהליך טיפולי.
התהליך מתבסס על שורת תבחינים מכפות הידיים בלבד ללא תשאול או צורך במידע מקדים ולכן מתאים גם לאנשים השרויים בדכאון, נטולי יכולת תקשורת שיחה והמשגה, מפגרים או אילמים ופעוטות.
אין צורך בהגדרות ובהצגת הבעייתיות או מהות הפנייה, האינפורמציה החשובה תעלה מין הידיים במלואה.

 

 

מתי פונים למבדק אבחון כירולוגי?

• לאנשים שחווים בדידות וקושי בהשגת קשרים חברתיים וזוגיים.
• לאנשים שמתקשים ביצירת מערכות יחסים תקינות ואפשריות.
• להפרעות התמכרות, הפרעות אכילה, אובססיות וקושי להשתחרר על אף ניסיונות טיפוליים.
• להפרעת חרדה שלא נמצא להן סיבה או מזור אצל ילדים, מתבגרים ובוגרים.
• לדיכאון שאינו מושפע מתהליך טיפולי או מתהליך טיפולי השרוי בסטגנציה ולא מתקדם.
• מצבי משבר, צמתים מרכזיים ושינויים שיוצרים מצבי חוסר ודאות.
• לאנשים שמחליפים מסלולי לימוד/ מקומות עבודה ומרגישים כנוודים בחייהם. לא מוצאים את עצמם ומצויים בתחושת תקיעות מתמדת.
• להשמה תעסוקתית, בניית פלטפורמת הקריירה, המסלול הלימודי, תכנון לטווח הקצר והארוך של נתיב ההגשמה המקצועי.
• לבעיות בריאות מורכבות וחוזרות שאינן נרפאות והן כרוניות ומלוות סימני שאלה דיאגנוסטיים ופרוגנוסטיים  רבים.
• לילדים שלמרות שאובחנו וניתנת להם עזרה או ניתן להם סיוע ובכל זאת אין התקדמות לימודית או התנהגותית.
• לבעיות התנהגות/ כשל בשגשוג בצמיחה והתפתחות (FTT)/ בעיות חברתיות אצל ילדים ומתבגרים.